Nabór wniosków o przyznanie refundacji kosztów wyposażenia stanowiska pracy dla osoby niepełnosprawnej (finansowane ze środków PFRON).

Print Drukuj
OGŁOSZENIE
 
Powiatowy Urząd Pracy w Poddębicach ogłasza nabór wniosków o przyznanie refundacji kosztów wyposażenia stanowiska pracy dla osoby niepełnosprawnej  (finansowane ze środków PFRON).
 
Wnioski należy  składać w dniach  5-8 lipca 2022 r.
 
Decyduje data wpływu wniosku do Urzędu
 
Druk wniosku i załączników –  w zakładce druki do pobrania .
 
  1. Wniosek Wn-W o przyznanie refundacji kosztów wyposażenia stanowiska pracy dla osoby niepełnosprawnej.
 
  1. Załączniki:     
  1. Załącznik nr 1 – Podstawowe informacje o Pracodawcy
  2. Załącznik nr 2 – Kalkulacja wydatków
  3. Załącznik nr 3  - Oświadczenia Pracodawcy
  4. Załącznik nr 4 -  Oświadczenia Pracodawcy
  5. Załącznik nr 5 -  Oświadczenia Pracodawcy
  6. Bilans oraz rachunek zysków i strat za ostatnie dwa lata obrotowe lub roczne rozliczenie podatkowe za ostatnie dwa lata wraz z dowodem przyjęcia przez urząd skarbowy lub poświadczone przez audytora albo z dowodem nadania do urzędu skarbowego (w przypadku pracodawcy działającego przez okres krótszy niż dwa lata należy przedstawić dokumenty za okres co najmniej 12 miesięcy).
  7. Aktualne zaświadczenie z banku:
  8. o posiadanych środkach finansowych,
  9. obrotach na rachunku za ostatni rok,
  10. ewentualnym zadłużeniu i prawnej formie zabezpieczenia ,
  11. lokatach terminowych
  12. Kserokopia zaświadczeń o pomocy de minimis (oryginały do wglądu) otrzymanej w roku bieżącym oraz w ciągu dwóch poprzedzających go lat w przypadku braku oświadczenia o pomocy de minimis otrzymanej w w/w okresie.
  13. Dokument potwierdzający stan prawny firmy – Wydruk z Krajowego Rejestru Sądowego (KRS) lub wpis do ewidencji działalności gospodarczej formie wydruku ze strony internetowej CEIDG (http://prod.ceidg.gov.pl) – bieżący wydruk.
  14. W przypadku gdy o pomoc ubiega się spółka cywilna, jawna, partnerska, komandytowa, komandytowo-akcyjna – kserokopię umowy spółki wraz ze wszystkimi aneksami, ew. statut.
  15. Zgłoszenie oferty pracy.
  16. Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis.
.
 
Wniosek  należy złożyć wraz z kompletem wymaganych dokumentów.   
Szczegółowe informacje w pokoju nr 5.
      
 
Urząd posiada środki na 1 refundację